Integruotas muzikos, dailės ir technologijų projektas Ia ir IId klasių mokiniams „Vanduo mūsų akimis“ leido suprasti ir išbandyti save technologijų srityje. Mokiniai plačiau susipažino su profesijomis, vandens įrenginiais, mechanika ir vandens elektrinių darbu. Mitybos pamokose tyrė vandens kiekį daržovėse. Kompiuterinės muzikos technologijų pamokoje stebėjo garso vizualizaciją vandenyje, atliko bandymus, fiksavo vandens grožį nuotraukose. Pristatome virtualią mokinių fotografijų parodą „Vanduo mūsų akimis“.
Mokytojai: Auksė Draugelienė, Daiva Gronskienė, Rimvydas Murauskas, Ligita Dauderienė
Pagrindiniai veiksmai kaip elgtis susirgus ar turėjus sąlytį su asmeniu, kuriam nustatytas Covid-19.
Izoliavimosi namuose ar kitose patalpose taisyklės.
Patarimai, kaip būti fiziškai aktyviems saviizoliacijos/karantino laikotarpiu.
Rekomendacijos mokinių psichikos sveikatos stiprinimui COVID-19 pandemijos metu.
Kaip veikia mobilioji programėlė KORONA STOP LT
Ar kada bandėte pavaizduoti muzikos garsus, iliustruoti mėgstamą muzikos kūrinį?
Projekto „Spalvų gama“ metu, integruotose muzikos ir dailės pamokose gimnazijos pirmųjų klasių mokiniai gilinosi į muzikos garsų, instrumentų grafinę ir spalvinę raišką. Sukūrė menines interpretacijas šia tema. Na, o į visumą gimnazistų piešinius apjungė, kompiuterinės muzikos kūryba susidomėjusio, buvusio gimnazisto Irmanto Juknevičiaus, garso takelis:
Ligita Dauderienė, muzikos mokytoja ir Auksė Draugelienė, dailės mokytoja
Gerą patirtį ir emocijas sužadina jausmas pamatyti kaip kompiuterinė pelė paklūsta švelniems rankos judesiams, o ekrane skleidžiasi netikėti spalvų potėpiai, formos, detalės. Rudens spalvas sulieję į šilto rudeninio rūko, žydinčio žiedo kontūrus, gimnazistai drąsinosi ir savų interpretacijų pasiūlė piešdami ugnies ir jos skleidžiamų dūmų kompozicijas. Šaltuko baltus ir melsvus atspalvius pasirinkę, kūrė nuostabius snaigių bei šerkšno pavyzdžius. Taip mums gimė galerija „Rudens spalvos“.
Džiaugiuosi nedidele mokinių darbelių parodėle papuošusia IT kabineto sieną, o smalsiausius kviečiu į pirmokų kompiuterinės grafikos darbų pristatymą:
Inga Rulienė, IT mokytoja
Indėnų išmintis byloja, kad mes nepaveldime Žemės iš protėvių, o skolinamės iš savo vaikų ir pataria su ja elgtis atsakingai. Klimato kaitos padariniai rodo, kad skolas reikėjo atiduoti dar vakar, bet posakis „geriau vėliau, negu niekad“ irgi tinka. Todėl „Minties“ gimnazijos bendruomenė atsiliepė į tarptautinio socialinio projekto „Žmogaus dovana Žemei“ iniciatorių kvietimą prisijungti prie kitų pasaulio žmonių, žengiančių link doresnės, tvaresnės ir saugesnės planetos ateities. Žemės mėnesio laikotarpiui buvo numatytos įvairios veiklos, tačiau paskelbtas karantinas dėl COVID-19 viruso plitimo mūsų šalyje, pakoregavo gimnazijos bendruomenės narių numatytų uždavinių įgyvendinimo galimybes. Ugdomajam procesui prasidėjus nuotoliniu būdu, į virtualią erdvę persikėlė ir ši veikla. Lietuvių kalbos mokytoja Emilija Gedraitienė jautriais žodžiais kreipėsi ne tik į mokinius, bet ir į visą bendruomenę, kviesdama šiuo nelengvu laikotarpiu atsigręžti į Žemę ir eiliuotu laišku, akrostichu ar trumpu haiku išsakyti savo mintis, atverti jausmus gyvybės pilnam pasauliui.
„Laimingas vanduo“ – toks tarptautinio projekto trečiojo etapo pavadinimas. Todėl per nuotolines geografijos pamokas pirmų klasių gimnazistai domėjosi vienu svarbiausiu gyvybės šaltiniu – vandeniu: sprendė kryžiažodį apie požeminį vandenį, atliko trumpą testą, žaisdami mokėsi pažinti Lietuvos upes ir ežerus, rasti juos žemėlapyje. Gimnazijos antrokai domėjosi atsinaujinančiais energijos šaltiniais, parodė savo žinias sprendžiant kryžiažodį „Dovana Žemei“. Esame dėkingi Panevėžio apskrities Gabrielės Petkevičaitės-Bitės darbuotojams už galimybę pasinaudoti sukurtu interaktyviuoju edukaciniu žaidimu „Panevėžio krašto vandens ir žemės ženklai“, kuris trečiajam projekto etapui labai tiko. Jis praturtino jau turimas žinias ir paįvairino gimtojo krašto pažinimo galimybes.
Technologijų mokytoja Daiva Gronskienė su savo mokiniais kasmet prisideda prie visų gamtosauginių projektų uždavinių įgyvendinimo. Nuo karantino pradžios iki Velykų jos ugdytiniai mokėsi sveikos mitybos paslapčių. Mokytoją ypač nudžiugino gražus mokinių tėvų ir jų atžalų bendradarbiavimas, kurie kartu gamino velykinius valgius, siuntė mokytojai receptus ir pagamintų patiekalų fotografijas. Po gražiausių pavasario švenčių mokytoja pakvietė mokinius iš antrinių žaliavų siūti daugkartinius maišelius daržovėms bei kitiems pirkiniams susidėti. Nepamirštos liko ir kaukės, skirtos apsisaugojimui nuo virusų. Pasirodo, kad kaukę galima ne tik pasisiūti, bet ir nusimegzti!
Baigiasi 2019-2020 mokslo metai, palydėti nerimu ir netikėtais iššūkiais visai mokyklos bendruomenei. Tegu tai būna bendra mūsų visų patirtis ir žingsnis į naują, netradicinį mokymąsi. Dėkojame visiems, kurie ryžosi peržengti savo „negaliu“ ar „bijau“ ir parodė drąsą būti kitokiu, kurti, daryti neįmanomą, siekti žinių ir savo svajonės.
Skatinimo komisija džiaugiasi visu būriu šaunių gimnazistų, dėkoja jiems už puikų mokymąsi bei lankomumą, pasiekimus miesto ir respublikos olimpiadose, konkursuose, sportinėse varžybose, dalyvavimą renginiuose, projektuose bei aktyvią popamokinę veiklą.
Na, o aktyviausių gimnazistų būrys, vadovaujamas gimnazijos Mokinių prezidento Luko Simanavičiaus, vis suradavo laiko atvykti į gimnaziją ir kartu su teatro vadove Birute Beresnevičiene sugalvodavo kaip mus visus pralinksminti, palaikyti ir, žinoma, padėkoti už bendrystę, už darbą ir naujas patirtis. Mokiniai taria AČIŪ savo mokytojams:
Savo kūrybą pristato:
Simas Sabeckis. Ic klasė * Elinga Karošaitė. Ia klasė * Gabija Kavaliauskaitė. Ia klasė * Karolina Gustaitytė. Ia klasė
Matas Ribikauskas. Id klasė * Deimantė Musteikytė. Ia klasė * Dovydas Bakšys. Ia klasė * Ieva Barisaitė. I a klasė
Ingrida Čepokaitė. Ia klasė * Kornelija Dobrovolskytė. Ia klasė * Akvilė Lipskytė. I d klasė * Karolina Motiejūnaitė. IIIc klasė
Akvilė Tamošiūnaitė. Ic klasė * Dovilė Tučiūtė. IVc klasė