Gimnazijos ugdymo planas
Panevėžio „Minties“ gimnazijos 2021–2022 ir 2022–2023 mokslo metų Pagrindinio ugdymo programos (II dalies) ir Vidurinio ugdymo programos ugdymo planas, redakcija 2022-09-16, įsak. Nr. V-140
Ugdymo plano priedai
- Priedas Nr. 1. Ugdymo turinio planavimo tvarkos aprašas, 2021-08-30, įsak. Nr. V-85.
- Priedas Nr. 2. Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo tvarkos aprašas, 2022-09-01, įsak. Nr. V-127.
- Priedas Nr. 3. Mokinių individualios pažangos stebėjimo ir fiksavimo tvarkos aprašas, 2020-01-22, įsak. Nr. V-14.
- Priedas Nr. 4. Rengimo šeimai ir lytiškumo ugdymo programos integravimas, 2021-08-30, įsak. Nr. V-85.
- Priedas Nr. 5. Ugdymo karjerai integravimo į ugdymo turinį programa, 2021-08-30, įsak. Nr. V-85.
- Priedas Nr. 6. Integruojamoji Novatoriško verslumo ugdymo programa, 2021-08-30, įsak. Nr. V-85.
- Priedas Nr. 7. Pagrindinio ir vidurinio ugdymo Etninės kultūros bendrosios programos integravimas, 2021-08-30, įsak. Nr. V-85.
- Priedas Nr. 8. Žmogaus saugos programos integravimas, 2022-09-01, įsak. Nr. V-128.
- Priedas Nr. 9. Vidurinio ugdymo programos pasirinkto dalyko, dalyko kurso keitimo tvarka, 2018-09-03, įsak. Nr. V-64.
- Priedas Nr. 10. Ekskursijų ir išvykų organizavimo tvarka, 2021-08-30, įsak. Nr. V-85.
- Priedas Nr. 11. Individualus ugdymo planas mokiniui, besimokančiam pagal vidurinio ugdymo programą.
- Priedas Nr. 12. Individualus ugdymo planas mokiniui, besimokančiam pagal pagrindinio ugdymo programą.
- Priedas Nr. 13. Individualus ugdymo planas specialiųjų poreikių turinčiam mokiniui.
- Priedas Nr. 14. Pagalbos teikimo mokiniui tvarka, 2017-09-04, įsak. Nr. V-70.
- Priedas Nr. 15. Bendrieji kalbos reikalavimai, 2017-06-26, įsak. Nr. V-56
- Priedas Nr. 16. III-IV klasių mokinių individualūs ugdymo planai (dėl duomenų apsaugos dokumentai pasiekiami tik gimnazijos administracijai)
- Priedas Nr. 17. I–II ir III–IV klasių laikinųjų grupių sąrašai (dėl duomenų apsaugos dokumentai pasiekiami tik gimnazijos administracijai).
- Priedas Nr. 18. Elektroninio dienyno naudojimo aprašas, 2021-08-30, įsak. Nr. V-85
Informacija iš ugdymo plano 2022-2023 m.m.
Mokslo metų pradžia: 2022 m. rugsėjo 1 d.
Pusmečių trukmė:
- I pusmetis nuo rugsėjo 1 d. iki sausio 31 d.
- II pusmetis nuo vasario 1 d. iki mokslo metų pabaigos.
- Mokslo metų pabaiga: I-II kl. birželio 21 d., III kl. birželio 14 d. IV klasėms - gegužės 31 d.
Atostogos:
- Rudens nuo spalio 31 d. iki lapkričio 4 d.
- Žiemos (Kalėdų) atostogos nuo gruodžio 27 d. iki sausio 6 d.
- Žiemos atostogos nuo vasario 14 d. iki vasario 17 d.
- Pavasario (Velykų) atostogos nuo balandžio 11 d. iki balandžio 14 d.
- Vasaros atostogos nuo birželio 21 d. iki rugpjūčio 31 d.
Pamokų laikas
- pamoka 8.00-8.45 (pertrauka 10 min.)
- pamoka 8.55-9.40 (pertrauka 10 min.)
- pamoka 9.50-10.35 (pertrauka 20 min.)
- pamoka 10.55-11.40 (pertrauka 20 min.)
- pamoka 12.00-12.45 (pertrauka 15 min.)
- pamoka 13.00-13.45 (pertrauka 10 min.)
- pamoka 13.55-14.40 (pertrauka 10 min.)
- pamoka 14.50-15.35
Vertinimas:
Mokinių, besimokančių pagal pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas, pažanga ir pasiekimai vertinami pagal Bendrosiose programose aprašytus pasiekimus taikant 10 balų vertinimo sistemą: 10 - puikiai, 9 - labai gerai, 8 - gerai, 7 - pakankamai gerai, 6 - patenkinamai, 5 - pakankamai patenkinamai, 4 - silpnai, 3 - blogai, 2 - labai blogai, 1- nieko neatsakė, neatliko užduoties.
Kitų dalykų vertinimai:
- pasirenkamųjų dalykų žinios ir pasiekimai vertinami įrašu „įskaityta“ arba „neįskaityta“;
- dalykų modulių mokymosi pasiekimai vertinami „įskaityta“ arba „neįskaityta“;
- etikos, tikybos, žmogaus saugos, pilietiškumo pagrindų mokymo(-si) pasiekimai vertinami įrašu „įskaityta“ arba „neįskaityta“;
- specialiosios medicininės fizinio pajėgumo grupės mokinių pasiekimai kūno kultūros pratybose vertinami įrašu „įskaityta“ arba „neįskaityta“;
- kai mokinio pasiekimai nėra įvertinti: „neatestuota“.
Vertinimo metodus, kriterijus, formas mokytojai derina tarpusavyje, svarsto metodikos grupėse, per pirmąsias mokslo metų pamokas aptaria su mokiniais, supažindina mokinių tėvus per tėvų susirinkimus, atvirų durų dienas ir individualiai, kai tėvai kreipiasi.
Vertinant mokinių pažangą ir pasiekimus vadovaujamasi Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo tvarkos aprašas
Pastabos individualaus ugdymo plano sudarymui:
- Individualūs III-IV klasių mokinių ugdymo planai rengiami dviems metams, pagal patvirtintą prašymo formą.
- Sudarant individualų ugdymo planą konsultuoja: dalyko mokytojas, klasės vadovas, pavaduotoja ugdymui, karjeros ugdymo konsultantai, socialinė pedagogė, psichologė.
Būtina mokytis šiuos dalykus:
- Tikyba arba etika
- Lietuvių kalba ir literatūra
- Užsienio kalba (viena)
- Matematika
- Istorija arba geografija
- Vieną dalyką iš gamtos mokslų: biologija, fizika, chemija
- Vieną iš menų ar technologijų srities: dailė, muzika, teatras, šokis, technologijos ar kt.
- Kūno kultūra: bendroji kūno kultūra arba pasirinkta sporto šaka
Dalykų kursai:
- Bendrasis kursas B perteikia dalyko pagrindus, užtikrinančius bendrą kultūrinį mokinių išprusimą, taip pat patirtį ir gebėjimus, būtinus tenkinti praktines gyvenimo reikmes.
- Išplėstinis kursas A savo turiniu yra platesnis už to paties dalyko bendrąjį kursą, apima žinių, gebėjimų ir nuostatų visumą, orientuotą į nuodugnesnes tam tikros srities studijas.
- Užsienio kalbų programa, pateikiama kursais, orientuotais į Europos sąjungos siūlomus A1 ir A2, B1 ir B2 kalbos mokėjimo lygius;
- A1 ir A2 lygiai atitinka trečios užsienio kalbos mokėjimo lygį;
- B1 – antros užsienio kalbos;
- B2 – pirmos užsienio kalbos.
Dalykų ir pamokų skaičius:
- Per dvejus metus (III-IV kl.) mokomųjų dalykų mažiausiai gali būti 8.
- Kursų A ir B skaičius neribojamas, galima visus dalykus mokytis tik B kursu.
- Galimas mažiausias savaitinių pamokų skaičius tiek trečioje tiek ketvirtoje klasėje - 28 pamokos.